måndag 1 april 2013

Hemma i mitt fort!

Sitter i min lägenhet på Vattenverksvägen i Malmö. På två rum och kök, stor fönster, högt i tak och enligt mig fantastisk planlösning!
Känns väldigt skönt att sitta i min egen soffa, himlen är ljusblå och min kropp har nig faktiskt lite motvilligt börjat acklimatisera sig till kylan. Har ett fönster öppet för att släppa in den friska luften.
Flyttade tillbaka in igår kl 12 och innan jag fått nycklarna tillbaka kändes de lite som julafton! Att få sitta i min egen soffa sova i min egen säng!! Ha lyxen att kunna spola, använda toalett papper, dricka kravatten and the list goes on and on!
Att ha allt serverat, ordnat för sig! Tillbaka i lyxen av vad vi kallar medelklass..

Att sen på kvällen få komma till Ninas 25 års fest och träffa massa fina människor äta underbar mat och njuta av sällskapet från alla dessa godingar! Få berätta om mina upplevelser dom senaste månaderna och höra om allt dom hänt här hemma.
De e klart de är skönt att vara hemma.

Saknar fortfarande alla på Bali nått så förjordat mycke och planen är redan på att åka tillbaka relativt snart. Men fram tills dess ska jag njuta av de goda livet jag lever här! I mitt Malmö med Mina fantastic ja vänner som står ut med mig och såklart njuta av lyxen att ha familjen så nära!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar