fredag 8 mars 2013

Efter regn kommer sol!

Jag fick frågan från Ole-Henrik idag om varför jag tycker så mycke om Bali?
Och de va en svår fråga faktiskt! Trafiken är hektisk, försäljarna är otroligt på, och dom försöker mata extra pengar ur allt pga korruptionen. Men ändå har jag lyckats konstatera att jag älskar Bali. Ja vill ja vill jag vill inte åka hem!!!! Håller på att övertala Petronella till att inte åka nästa vecka och som de ser ut nu så lutar de nig åt att hon stannar!
Jo varför jag gillar Bali. Jag tycker de e roligt att åka moppe och äta lokal mat, hänga med den fantastiska lokalbefolkningen och njuta av den underbara miljön och allt därtill! Än så länge har jag inte lyckats ta mig längre än mellan stranden och kuta men de kommer!

Idag va de sol igen för första ggn efter tre dagars regnande! Men även dom regniga dagarna har varit bra! Idag har vi legat nere på stranden vid potäten och acung.

(Fortsättning följer...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar