lördag 9 mars 2013

Strand häng och magsjuka!

Inatt va första gången på hela denna resan jag har varit sjuk på riktigt.. En upplevelse för sig eftersom vår toalett har manuell spolning, alltså vi får hälla i vatten x antal ggr för att spola. Känner mig matt och lite sliten men känner att jag är påväg tillbaka!
Sitter nu mes Petronella på Tekor vårt vanliga frukost ställe och ska försöka få i mig lite mat! Efter de ska vi ner på stranden och jag ska placera mig under ett parasoll och sova!

Igår va vi på stranden hel dagen och bara njöt! Träffade ett gäng Australiens hängde med acung och hans kompisar på kvällen! Trevlig kväll!
Vi håller på att försöka planera vad vi ska höra på silent day som är balinesiskt nyår och då får man inte få ut och inte använda el eller lämna huset..
Om Petronella bestämmer sig för att stanna åker vi nog till gilli Islands då. Om inte... Oklart! Nu kom min yougurt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar