torsdag 7 mars 2013

I goda vänners lag! (I en lyx villa)

Jag vet verkligen inte vart jag ska börja.. I förrgår låg vi på stranden hela dagen spelade kort och njöt av solen varandras sällskap färsk frukt och ihärdiga försäljare! När vi gick ut och badade så va vågorna så man kunde surfa utan bräda!

Efter stranden va vi såhär lagom stand sega så vi placerade oss alla fyra i vår tvåmanna säng och låg där och flamsade och skrattade så, iaf jag grät! Dessa människor jag har runt mig nu är så fina och fantastiska! Jag och petroll har redan bokat in en resa till Norge i sommar för att hälsa på dom.

Senare gick vi ner till en reggae bar för att starta en dag tidigare med att fira Martes födelsedag! De började lungt och med liveband och gött häng men efter ens rund stod vi och svängde våra lurviga tills vi svettades så att håret va dyblött!
När en av kollarna som bor här frågade om vi ville komma med till hotellet där han jobbar som kallas the villa, och de ville vi.

Alltså denna villan är en liten bit av himlen! Två poolar som lixom är en del av golvet på nått vis! Rummen är stora som lägenheter och allt är bara perfekt!
Jag och Henrik har utnämnt oss själva till mr and mrs rich, och stolta ägare av denna villa! Så ni är välkomna att hälsa på oss där! Men vi kräver kvalitets vin som gåva och vi dricker endast champagne av högsta klass!

Dagen efter (igår) åkte vi dit igen för pool party för att fira marte på hennes riktiga födelsedag! Vi badade i flera timmar garde dykartävlingar gjorde bomben och spelade gris! När vi väl gick upp gjorde jag och Petronella en svensk gräddtårta ala Bali och den blev faktiskt ganska bra! Dom åt hela!
Sen va vi utslagna efter allt badande och John blund la sitt lilla täcke över oss!
Har fortfarande inte köpt nya skor så jag har gått barfota i princip var dag hela veckan.

Idag har vi fiskat i fisk poolar en helt ny upplevelse, inte riktigt vad jag väntade mig när dom frågade om vi ville ledning fiska men de va kul! Nu sitter vi och äter mer nere vid stranden och det är heelt fantastiskt! Jag är så mätt att jag aldrig kommer behöva äta igen! M m mmmm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar