måndag 4 mars 2013

Kortspel, strand och HÖGA vågor!

Idag har jag spenderat hela dagen på stranden tillsammans med godingarna Petronella, Matre och Henrik! Och även några av grabbarna vi träffade häromdagen. Vi möttes upp och åt frukost vid 11 american breakfast! M m m! Vi har spelat kort, solat och badat! Vågorna är så sjukt höga att man måste hålla i tittarna med ena handen och bikini trosan med andra annars risken stor att någon annan hittar nått av dina plagg på transen och du står där näck! Skulle ju säkert inte vara helt opoppis men jag skulle ju inte tycka se va den ultimata situationen kanske.

Imorgon flyttar jag in på hotellet med dom andra så vi bor billigt och dom slipper hämta mig ar gång vi ska göra något! 4 pers i ett rum för två! Haha spännande! Och inte tala om att de är billigt! Men vi köpte en dubbel luftmadrass idag så de blir nog bra!

De bästa med att hänga med "the locals"
Är att dom vet alla dom bästa ställena att äta på! Och även om Bali är rätt turistorganisation så får man ta del av den delen som inte är det!
Varje dag på Bali har varit helt enastående! Och vetskapen att jag ska vara här i en månad gör mig glad glad glaaad! Vetskapen om att jag efter de ska tillbaka till Sverige hör mig mindre glad glad glad... Men de e fortfarande ganska lång tid kvar så de e bara att njuta allt jag kan! (Vilket jag verkligen gör!) äter gott, dricker gott, fantastiskt sällskap, fantastiskt land!
Tycker fortfarande det är otroligt spännande att åka moppe här! Känns man känner sig lite bad as på nått vis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar