måndag 11 mars 2013

Omhändertagen i solnedgången

Magsjuka är aldrig kul. De är extra tråkigt när man vet att alla andra ligger på stranden och njuter av solen! Så vid tre tiden beslutade jg mig för att släpa mig ner till stranden och sätta mig under ett parasoll. Killarna som jobbar på stranden är dom som vi hänger med också, och när potäten såg att jag inte mådde bra gick han iväg och köpte olika drycker för magen och masserade min fötter med nån slags punkt massage som skulle göra att de inte gjorde lika ont! Otroligt gulligt!

Dom andra är just nu på en flådigt skaldjursrestaurang vi pratat om att gå till i en hel vecka. Men jag har bara fått nu mig lite yougurt och dryckerna kentang köpte så jag följde inte med.. Sitter fortfarande på stranden och ser solen gå ner.
Trotts se att jag har haft en usel natt och fortfarande mår uselt så är livet rätt bra..

Börjar kännas lite små kyligt så tror jg ska börja dra mig hemåt.
Imorgon bör de av mot gili för att komma bort från silent day här på Bali! Och där ska vi möta upp lite annat folk som jobbar här på stranden! Kommer nog bli kul! Hoppas på att jag är frisk tills dess! Möööö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar